sobota, 17 listopada 2012

19 dni do WW




Jeden dzień warzywek 1kg mniej. Nie dziwcie się, ale ostatnio w brzuszku miałam dużo zalegających niezdrowych rzeczy:P teraz się tego pozbyłam.(poprawka z 80kg bo zważyłam się na dokładniej wadze a nie na tym moim dziadostwie)

Spróbowałam błonników. Najpierw jabłkowy. Firma: mocro, Pojemność: 120g, cena w sklepie na ulicy zgodnej (najtaniej) 16,50zł Postać proszku, więc najlepiej zmieszać z wodą lub jogurtem. Wsadzenie sobie łyżki tego błonnika do ust może się skończyć jak test cynamonowy :D



Błonnik kakaowy- gorzki w smaku jak kakao, więc nie da rady za bardzo wypić z wodą. Firma: micro, pojemność: 110g, cena: 14,90zł



Menu du jour

Śniadanie: sok z marchewki, pomidory z solą
Obiad: sałatka z sałaty, buraków i dyni
Podweczorek: 2 bułki bez niczego (pomyślałam ze zdecydowanie za mało zjadłam dziś, a 2 odmianą tej diety jest chleb i woda)
Kolacja: owoc granatu (polecam conajmniej raz na 2 tygodnie - ma działanie przeciw rakowe)


Brak komentarzy: