środa, 5 września 2012

Dzień 10 (środa) 5 września

Waga 82,4kg    Kolejny dzień walki. Dieta dieta dieta. Nadal silna wola.


Łiiii widziałam 1 komentarz na moim blogu! Ktoś mnie czyta:) POZDRAWIAM WSZYSTKICH WALCZĄCYCH ale i oczywiście mięsojadki też:) sama bym wciąnęła kiełbachę z grilla!

Śniadanie połowa grejpfruta. Skubaniec był tak kwaśny że ledwo zmordowałam.
Po tym tylko dużo wody, bo drań zniechęcił mnie do jedzenia.

Koło 15 jabłko u mamy w pracy.
Dziś tour de france. Czasem w tygodniu mam taki dzień, wsiadam na rower i jadę w 3 końce Wrocławia. Przystanek 1 sklep ze zdrową żywnością na ulicy Zgodnej. Przystanek 2 Koraliczki.pl na grunwaldzie, gdzie kupuję elementy na kolczyki , wisiory i bransolety, którą czasem robię na zamówienie. Przystanek 3 gabinet kosmetyczny Roxy we Wrocławiu gdzie czasem u mnie zamawiają świecące co nieco. Przystanek 4 Dom Słońca mojego:) lub ewentualnie znów na drugi koniec miasta do siebie.
Dziś odkryłam że dużą popularnością w szkole gdzie pracuje moja Mama cieszą się sowy.




Wszystko tylko nie myśleć o diecie, o jedzeniu, o tym czego nie mogę jeść. Unikam jak ognia sklepów ze smakołykami. Czasem jak przejeżdżam obok Mc syfa, Teflon kinga, lub KFC (kentucky fuckin' chicken) a zdarzało mi się jadać we wszystkich, to czuje ten smak w ustach. Jakaś chrupiącą panierkę ze stripsa lub wieśmaka z odrobiną sosu bbq. Albo jak prościej Cole. Koszmarek. Ale mimo wszystko jadę dalej.

Ostatnio poczułam wielką satysfakcję jak byłam bardzo głodna, minęłam cukiernie i poszłam do warzywniaka po jabłka ogórki zwykłe i kiszone.
Była u nas w sklepie parę dni temu młoda pani, która powiedziała że na tym że jadła bułki słodkie codziennie w pracy przez bardzo krótki czas przytyła 15 kilo. Teraz chce wrócić do swoich ukochanych warzyw i owoców na dietę dr Dąbrowskiej. Odkąd jestem na diecie spotkałam już 2 osoby, które też ja wybrały i to zawsze w sklepie ze zdrową żywnością. Ciekawa jestem ile jest osób teraz które zdecydowały się na tą dietę i jakie są ich wrażenia i odczucia.
Czas poszukać innych skrzatów:)

Brak komentarzy: