środa, 5 grudnia 2012

5 grudnia 2012

Witam:)
Jutro Mikołajki. Byliście grzeczni w tym roku? Co was czeka pod poduszką?


Aktualizacja zakładu Justycjan vs. RaBarbar
2 dni temu siedziałam i rozmyślałam o zakładzie i pomyślałam, że jak by się skończył już to później osiadła bym na laurach a nie ma lepszego miesiąca na wypasanie jak grudzień. Tyle okazji na wypasanie się i jojo. Tak więc co by się nie rozleniwić nastąpiło 2 przesunięcie terminu Wielkiego ważenia. 9 Luty

Nie ma to jak ciągła mobilizacja. Niestety zima nie sprzyja odchudzaniu jednak w przeszłości zawsze chudłam na zimę. To byly czasy jak na wagę wchodziłam tylko na badaniach sportowych.

Jaki wy macie pomysł na ograniczenie wypasu świątecznego? Ja mam jeden zabawa na xboxie mojego brata i bratowej. Zabawa ruchowa, która potrafi wytrząść każdego pierożka:)

Brak komentarzy: